Sunday 3 March 2013

Teruskan Perjuangan

Bismillahirrahmanirrahim .

Allahuakhbar ! Allahuakhbar ! Allahuakhbar ! Sedih hati ini mendengar berita bahawa pejuang tanah air ini ada lagi yang gugur di medan perang .  Kesemua PERWIRA NEGARA yang telah terkorban ialah 8 orang . Allahuakhbar :'( Semoga yang terkorban ini syahid milik kamu . Ya Allah, tempatkanlah mereka dalam golongan orang-orang yang beriman dan orang-orang yang syahid di jalanMu.  Jasamu tetap dikenang oleh Negara .

Ya Allah, Engkau selamatkanlah dan lindungilah para pejuang kami ya Allah . Kau permudahkanlah urusan mereka di medan perang . Berikanlah kami kemenangan .  Bukakanlah pintu hati penceroboh agar mereka undur dan serah diri .

Jangan ada lagi darah pejuang kami yang tumpah ya Allah . Nak menangis rasa membaca berita-berita terkini tentang para pejuang kami yang telah terkorban ya Allah .  Sayu melihat keluarga-keluarga para pejuang yang telah meninggalkan mereka buat selama-lamanya. Anak salah seorang daripada pejuang yang telah terkorban mengatakan yang bahawa ayahnya meninggal terkena bom . Allah ! Sayu melihat anak kecil itu berbicara seperti itu . Anak kecil yang tidak mengerti apa-apa .  Dan telah kehilangan seorang ayah yang merupakan seorang PERWIRA tanah air ini.

Buat para pejuang yang sedang berjuang di Sabah, kami disini hanya mampu berdoa akan keselamatan kalian semua dan berdoa agar kemenangan milik kita . Kamu adalah PERWIRA NEGARA ! kami BANGGA dengan PERWIRA kami yang sanggup korbankan nyawa demi mempertahankan negara tercinta kerana Allah SWT . Teruskan perjuangan kamu wahai PERWIRA NEGARA .

Allah akan sentiasa berada disisi kamu semua. Berjuanglah dengan kalimah Lailahaillallah muhammadarrasulullah , Allahuakhbar ! Semoga Allah permudahkan urusan kalian dalam mempertahankan negara tercinta daripada penceroboh ! Allahuakhbar ! Allahuakhbar ! Allahuakhbar !


No comments:

Post a Comment